دانلود تحقیق 4P

( آمیخته بازاریابی یا marketing mix )


4P


این تحقیق کامل است و نیاز به ویرایش ندارد.!

وکاملا توسط تیم تحقیق کده آماده شده است.

پس از خرید و دانلود یک نسخه از فایل به ایمیل شما نیز ارسال می شود .


چکیده

   مدل آمیخته بازاریابی، برای اولین بار توسط نیل بوردن استاد دانشگاه هاروارد مطرح شد؛ بوردن در دهه 50 میلادی این مفهوم را مطرح کرد اما در آن زمان زیاد به این موضوع پرداخته نشد و ناشناخته ماند. تا این که در سال 1960 آقای مک کارتی با الهام گرفتن از آلدرسون که اعتقاد داشت بازاریابی باید ساختار سازمان یافته داشته باشد و همچنین الهام از آقای بوردن، مدل 4P را مطرح کرد.

.

.

.

تعداد صفحه         17
فرمتword و قابل ویرایش
دسته بندیحسابداری
تهیه کنندهتیم تحقیق کده
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن support-banner.png است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن pardakht.png است