پایان نامه روشهای کنترل كاهش میزان آلایندگی درموتورهای احتراق داخلی

+

همراه با پاورپوینت ارائه پایان نامه

به صورت کامل


پس از خرید و دانلود یک نسخه از فایل به ایمیل شما نیز ارسال می شود.

این پایان نامه کامل است و نیاز به ویرایش ندارد.!

وکاملا توسط تیم تحقیق کده آماده شده است.


فهرست مطالب این پایان نامه

1-1- فرآیند احتراق.. 6

2-1- گازهای اگزوز موتورهای احتراق داخلی.. 10

3-1 – عوامل آلودگی در موتورها 12

4-1- تأثیر مسمومیت آلاینده ها بر نوع بشر. 20

5-1- تأثیرات جوی آلاینده ها 23

1-2- سوخت و آلاینده ها 25

2-2- طرح موتور و آلاینده ها 27

1-3 تعریف و تاریخچه و بحث EGR.. 33

2-3. اثر EGR بر روی بار ورودی سیلندر. 39

3-3. تأثیر رقیق سازی EGR.. 39

4-3. تأثیر حرارتی EGR.. 39

5-3. تأثیر تلفات گرمایی EGR.. 39

6-3. تأثیر شیمایی EGR.. 39

7-3. روشهای احتراق سریع در موتورها 40

8-3. تأثیر تغییرات دمای EGR روی دمای گازهای داخل اطاق احتراق.. 41

3-9-کولر EGR : 43

1-4-مقدمه اقدامات در موتور جهت کاهش آلودگی.. 45

2-4- وضعیتهای کاری موتور و آلاینده ها 45

3-4- جرقه و آلاینده ها 51

4-4- کنترل حلقه بسته لاندا 56

5-4- اشکال هندسی سرپیستون.. 63

6-4- اشکال سر پیستون برای موتور دیزل : 67

7-4- پارامترهای طراحی اتاق احتراق.. 70

8-4- محفظه احتراق موتورهای دوزمانه : 75

9-4-مقایسه انواع  اتاقهای احتراق در موتورهای بنزینی : 78

10-4- اصلاح کاتالیزوری دود با سیستمهای مبدل کاتالیزوری.. 79

11-4-اصول کار مبدلهای کاتالیزوری.. 82

12-4- طراحی مبدلهای کاتالیزوری.. 83

13-4-مکان مبدل کاتالیزوری در وسیله نقلیه. 98

14-4-نگهداری مبدل کاتالیزوری.. 101

10-3. نتیجه گیری.. 104

فهرست منابع: 105


تعداد صفحه105
فرمتword و قابل ویرایش
دسته بندیمهندسی مکانیک
تهیه کنندهتیم تحقیق کده
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن support-banner.png است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن pardakht.png است