پایان نامه کارشناسی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات

 

تعداد صفحات          78 صفحه
فرمت های پروژه word قابل ویرایش
دسته بندی پروژه مدیریت
تهیه کننده تحقیق کده

 

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول: کلیات

1-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 1

1-2- بیان مساله……………………………………………………………………………………………………… 2

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق………………………………………………………………………….. 3

1-4- جنبه جدید و نوآوری تحقیق…………………………………………………………………………….. 4

1-5- اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………….. 4

1-6- سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………. 5

1-7- فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………….. 5

1-8- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق………………………………………………………….. 6

1-8-2- تعریف عملیاتی………………………………………………………………………………………….. 7

1-9- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………….. 10

 

فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده

2-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 11

2-2- بخش اول ادبیات نظری تحقیق…………………………………………………………………………. 12

2-2-1- بازاریابی دورنی………………………………………………………………………………………… 12

2-2-2- آمیخته بازاریابی درونی………………………………………………………………………………. 16

2-2-3- رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………… 19

2-2-4- کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………. 29

2-5- تشکیل سازمان امور مالیاتی کشور…………………………………………………………………….. 30

2-5-1- تکالیف سازمان در راستای اسناد بالادستی نظام مالیاتی کشور………………………………. 31

2-5-2- مهم ترین اجزای سیاست های کلی نظام اداری…………………………………………………. 32

2-5-2-1- اهم سیاست ها و برنامه های ابلاغی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حوزه مالیات. 32

2-5-2-2- اهم برنامه ها و اولویت های رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور……………………. 33

2-5-3- تشکیلات سازمان امور مالیاتی……………………………………………………………………… 34

2-6- بخش دوم ادبیات تجربی تحقیق……………………………………………………………………….. 34

2-6-1- تحقیقات داخل کشور………………………………………………………………………………… 34

2-6-2- تحقیقات خارج از کشور…………………………………………………………………………….. 35

2-6-2-1- تحقیقات انجام شده در حوزه بازاریابی درونی ……………………………………………… 35

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 37

3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………… 38

3-3- جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………… 39

3-4- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………. 40

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 43

4-2- توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی…………………………………………………………………… 44

4-4- آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………………. 49

4-5- تحلیل رگرسیون تاثیر همزمان مولفه های بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی……………. 58

4-6- تاثیر همزمان مؤلفه های بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات ……………………………………. 59

فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

5-1- خلاصه تحقیق………………………………………………………………………………………………. 61

5-2- بحث و تفسیر……………………………………………………………………………………………….. 62

5-3- پیشنهادات بر اساس آزمون فرضیه ها………………………………………………………………….. 63

5-4- محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………….. 64

5-5- پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………….. 65

منابع…………………………………………………………………………………………………………………… 66