پایان نامه کارشناسی بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات
تعداد صفحات | 78 صفحه |
فرمت های پروژه | word قابل ویرایش |
دسته بندی پروژه | مدیریت |
تهیه کننده | تحقیق کده |
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول: کلیات
1-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 1
1-2- بیان مساله……………………………………………………………………………………………………… 2
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق………………………………………………………………………….. 3
1-4- جنبه جدید و نوآوری تحقیق…………………………………………………………………………….. 4
1-5- اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………….. 4
1-6- سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………. 5
1-7- فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………….. 5
1-8- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق………………………………………………………….. 6
1-8-2- تعریف عملیاتی………………………………………………………………………………………….. 7
1-9- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………….. 10
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
2-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 11
2-2- بخش اول ادبیات نظری تحقیق…………………………………………………………………………. 12
2-2-1- بازاریابی دورنی………………………………………………………………………………………… 12
2-2-2- آمیخته بازاریابی درونی………………………………………………………………………………. 16
2-2-3- رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………… 19
2-2-4- کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………. 29
2-5- تشکیل سازمان امور مالیاتی کشور…………………………………………………………………….. 30
2-5-1- تکالیف سازمان در راستای اسناد بالادستی نظام مالیاتی کشور………………………………. 31
2-5-2- مهم ترین اجزای سیاست های کلی نظام اداری…………………………………………………. 32
2-5-2-1- اهم سیاست ها و برنامه های ابلاغی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حوزه مالیات. 32
2-5-2-2- اهم برنامه ها و اولویت های رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور……………………. 33
2-5-3- تشکیلات سازمان امور مالیاتی……………………………………………………………………… 34
2-6- بخش دوم ادبیات تجربی تحقیق……………………………………………………………………….. 34
2-6-1- تحقیقات داخل کشور………………………………………………………………………………… 34
2-6-2- تحقیقات خارج از کشور…………………………………………………………………………….. 35
2-6-2-1- تحقیقات انجام شده در حوزه بازاریابی درونی ……………………………………………… 35
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 37
3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………… 38
3-3- جامعه و نمونه آماری……………………………………………………………………………………… 39
3-4- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………. 40
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. 43
4-2- توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی…………………………………………………………………… 44
4-4- آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………………. 49
4-5- تحلیل رگرسیون تاثیر همزمان مولفه های بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی……………. 58
4-6- تاثیر همزمان مؤلفه های بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات ……………………………………. 59
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
5-1- خلاصه تحقیق………………………………………………………………………………………………. 61
5-2- بحث و تفسیر……………………………………………………………………………………………….. 62
5-3- پیشنهادات بر اساس آزمون فرضیه ها………………………………………………………………….. 63
5-4- محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………….. 64
5-5- پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………….. 65
منابع…………………………………………………………………………………………………………………… 66