قسمتی از این تحقیق :

مزیت بازاریابی صنعتی

بازاریابی کالاهای صنعتی موجب کاهش چشم گیر هزینه های بازاریابی شرکت های عرضه کننده تجهیزات صنعتی گردیده و توانسته در مدت اندکی بازار شرکت های تحت پوشش شبکه بازاریابی صنعتی را گسترش دهد. تولید کنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان کالاهای صنعتی می توانند بدون هیچ هزینه اولیه ای به شبکه بازاریابی صنعتی بپیوندند. پس از عقد قرارداد و تحت پوشش قرار گرفتن محصولات شما توسط شبکه بازاریابی گروه پیشتاز فرایند بازاریابی محصولات شما توسط گروه بازاریابی پیشتاز آغاز می گردد و تنها در صورت فروش محصولات شما پورسانت توافقی دریافت می گردد.

تقسیم بندی بازار در بازاریابی صنعتی

در بازار صنعتی معمولاً شرکت دارای تکنولوژی بالا بوده و فقط درصد کمی از بخش وسیع بازار را در اختیار داشته و تعداد مشتریان کمتری را در بخش‌های مورد هدفشان جستجو می‌کند. در بازاریابی صنعتی شرکت‌ها مجبورند از نسخه بازاریابی کاملاً تخصصی‌شده با تأکید بر جلب رضایت هر مشتری، بازده‌های تخصصی و پیشرفت متمرکز، استفاده نمایند. به عبارتی گرچه فرآیند تفکیک بازار شرکت مشابه سایر زیرمجموعه‌های بازاریابی است ولی روش ویژه‌ای که برای تفکیک سازی اتخاذ می‌شود کاملاً متفاوت خواهد بود.

.

.


پس از خرید و دانلود یک نسخه از فایل به ایمیل شما نیز ارسال می شود.

این تحقیق کامل است و نیاز به ویرایش ندارد.!

وکاملا توسط تیم تحقیق کده آماده شده است.


تعداد صفحه11
فرمتword و قابل ویرایش
دسته بندیمدیریت و حسابداری
تهیه کنندهتیم تحقیق کده
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن support-banner.png است

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن pardakht.png است